kandydatów
Starszy specjalista ds. marketingu B2B / Senior B2B marketing specjalist
Firma: Elektronika Spółka Akcyjna miejsce pracy: Gdynia
Czy wiesz, że według niektórych źródeł nawet 30% wyprodukowanej na świecie energii elektrycznej spożytkowuje się na schłodzenie otoczenia lub produktów? Nam pokazuje to, w jak ważnej i niedocenianej jeszcze branży funkcjonujemy od prawie 35 lat. Mamy to szczęście, że nasz Zespół inżynierów (i nie tylko) rozumie konsekwencje tego stanu rzeczy zarówno dla świata, jak i dla użytkowników urządzeń które dystrybuujemy. Szczęśliwie pracujemy z liderami rynku, którzy rozumieją, że ludzie nie zrezygnują z chłodzenia i ogrzewania, ale wspólnie możemy optymalizować ich zużycie i produkcje.
Elektronika S.A. powstała w roku 1989 i od samego początku była Spółką Akcyjną. Tak samo jak partnerstwo i jakość, które od początku są kluczowymi dla jej działania wartościami, tak działanie zespołowe i wzajemne zaufanie są kierunkami i ambicją rozwoju organizacji.
Jeżeli jesteś marketingowym strategiem, który opiera swoje wnioski, rekomendacje i działania o wiedzę i wyniki badań. Osobą z pierwiastkiem charyzmatycznego wizjonera, która odnajduje przyjemność w śledzeniu trendów i rozwiązań branżowych. Umiesz znaleźć w sobie determinację do ciągłego doskonalenia efektów pracy, zapraszamy Cię do wysłania swojego CV. Jeżeli dodatkowo wiesz, lub umiesz się dowiedzieć jak działa silnik samochodu, lodówka lub kran w Twoim zlewie, tym bardziej – aplikuj bez wahania.
- Współuczestniczenie w opracowywaniu planów marketingowych oraz strategii komunikacji marek i grup produktowych.
- Zarządzanie i współpraca z agencjami zewnętrznymi.
- Wsparcie bieżące kanału B2B (m in. pomoc w tworzeniu wybranych prezentacji sprzedażowych, koordynacja powstawania wybranego contentu dla Klientów biznesowych, kampanii leadowych itp.)
- Organizacja i nadzór nad udziałem w targach branżowych.
- Koordynacja realizacji zadań operacyjnych online i offline zgodnie z celami strategicznymi i taktycznymi.
- Realizowanie i koordynacja działań rozwijających social media.
- Bezpośrednia współpraca z producentami, pracownikami oraz klientami.
- Planowanie i koordynacja szkoleń i spotkań dla klientów.
- Planowanie, kontrolowanie przebiegu i rozliczanie projektów marketingowych.
- Koordynacja prowadzonych szkoleń w tym video, webinariów i e-learningu.
- Planowanie i realizacja kampanii wizerunkowych oraz sprzedażowych.
- Tworzenie i rozliczanie budżetów rocznych.
- Doświadczenie w marketingu B2B produktów technicznych lub inżynieryjnych oraz znajomość specyfiki rynku (co najmniej 5 lat doświadczenia).
- Przynajmniej podstawowa świadomość 360 st. zagadnień obszarów marketingu i umiejętne łączenie ich do planowania projektów i koncepcji.
- Umiejętność stawiania celów i mierzenia skuteczności zleconych działań.
- Umiejętność budowania strategii marketingowych.
- Sumienność i niezłomność w realizacji zadań.
- Znajomość narzędzi i umiejętności zdobywania danych do analizy.
- Rozwinięte zdolności analityczne.
- Umiejętność prowadzenia projektów.
- Umiejętność priorytetyzowania zadań w ramach ograniczonych zasobów.
- Dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne.
- Umiejętność pracy w zespole i otwartość na nowe wyzwania.
- Znajomość narzędzi MS Office (w szczególności Excel).
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Konkurencyjne wynagrodzenie.
- Pakiet prywatnej opieki zdrowotne.
- Pakiety Sportowe.
- Komfortowe, dobrze skomunikowane biuro z dostępem do sali konferencyjnej.
- Indywidualne miejsce parkingowe.
- Możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach.
Pozostałe oferty pracy w firmie Elektronika Spółka Akcyjna
Wyświetleń: 136