Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik ds. obsługi klienta

Firma: Spravia sp. z o. o. miejsce pracy: Gdańsk

Spravia to duża, stabilna i nowoczesna firma. Prowadzimy działalność deweloperską w największych aglomeracjach w Polsce: Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i we Wrocławiu. Kapitał zakładowy spółki wynosi 657.333.000 zł. Od początku swej działalności w 1999 roku wybudowaliśmy ponad 18.600 mieszkań i lokali. Cieszymy się zaufaniem i opinią wiarygodnego dewelopera.

Tworząc osiedla mieszkaniowe, dbamy o to, aby swoją funkcjonalnością służyły nie tylko ich mieszkańcom, ale także społecznościom lokalnym. Szczególną wagę przykładamy do klasy projektów architektonicznych i planów mieszkań, jak również do jakości wykonania. Miarą jakości budowanych przez nas osiedli jest ich nagradzanie i wyróżnianie, w tym w prestiżowym konkursie „Budowa Roku”.

Kierownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gdańsk


Osoba zatrudniona na tym stanowisku kontroluje procesy obsługi klienta w danym oddziale i organizuje pracę
podległego zespołu.

Zakres obowiązków:
  • prowadzenie spraw z klientami celem zapewnienia ciągłości procesu obsługi w oddziale,
  • planowanie i organizowanie pracy biura i kierowanie pracą zespołu,
  • kontrola nad procesem odbiorów lokali oraz obsługi usterek zgodnie z przepisami prawa i standardami,
  • organizacja procesu powstawania i funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych,
  • organizowanie i koordynowanie pracy usługodawców,
  • koordynowanie procesów związanych z obsługą posprzedażowa i serwisową,
  • koordynowanie sprzedaży notarialnej,
  • realizacja budżetu w zarządzanym obszarze oraz raportowanie wyników,
  • kierowanie pracą podległych pracowników poprzez planowanie, przydzielanie zadań zgodnie z kompetencjami pracowników.
Oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego na kierunkach zarządzanie, administracja, nieruchomości, zarządzanie zasobami ludzkimi lub wykształcenie inżynierskie,
  • 3 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku lub związanym z zarządzaniem nieruchomościami,
  • praktycznej znajomości podstawowych aktów prawnych z zakresu prawa budowlanego, gospodarki nieruchomościami, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego,
  • zarządzanie efektywnością pracy własnej i zespołu,
  • umiejętności rozwiązywania problemów, samodzielności,
  • wysokiej kultury pracy, pozytywnego nastawienie do trudnych zadań.
Oferujemy:
  • pracę w firmie o uznanej renomie,
  • możliwość zdobycia doświadczenia,
  • pracę w przyjaznym, zaangażowanym zespole i dobrą atmosferę w miejscu pracy,
  • umowę o pracę,
  • opiekę medyczną na wysokim poziomie oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. ubezpieczenie na życie, dofinansowanie kart Multisport).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 30-05-2023
Wyświetleń: 145