Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Opiekun Klienta
Firma: Asseco Data Systems S.A. miejsce pracy: Gdańsk
Zespół Wsparcia i Projektów Asseco Data Systems odpowiada za współpracę z Samorządami: miastami i ich jednostkami podległymi, powiatami, urzędami marszałkowskimi, placówkami oświatowymi oraz spółkami komunalnymi. Tworzy i wdraża oprogramowanie wspomagające pracę urzędów administracji samorządowej. Nasz cel to zmiana obrazu polskiej administracji.
Opiekun Klienta
Miasto: Gdańsk
Zadania:
- opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami:
- budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,
- nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
- diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
- stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
- przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta, zgodnie z kalendarzem spotkań,
- analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,
- prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,
- posiadanie dogłębnej wiedzy nt. działalności klienta,
- przygotowanie strategii pracy z klientem,
- bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,
- bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,
- wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,
- realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
- przedkładanie krótko i długo terminowych planów sprzedażowych,
- posiadanie wiedzy produktowej,
- czynny udział w negocjacjach umów serwisowych,
- poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,
- koordynowanie średnich, projektów wdrożeniowych i/lub projektów wytwórczych samodzielnie,
- koordynowanie prac zespołów projektowych,
- tworzenie planu projektu i harmonogramu,
- organizacja i prowadzenie spotkań zespołów projektowych,
- raportowanie na życzenie Zarządowi statusu projektu,
- budżetowanie projektu i nadzór nad wykonaniem finansowym,
- branie czynnego udziału w usprawnianiu czynności wewnętrznych,
- wykonywanie innych doraźnych poleceń służbowych przełożonych (w ramach posiadanych kompetencji).
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum rok doświadczenia w opiece nad portfelem klientów,
- zrealizowanie co najmniej pięciu dużych umów usługowych, trwających dłużej niż pół roku,
- znajomość pakietu MS OFFICE,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem,
- umiejętność organizacji, moderowania i prowadzenie spotkań z klientem oraz spotkań projektowych,
- umiejętność sprawnego motywowania członków zespołów wewnętrznych jak i po stronie klienta,
- umiejętność zarządzania konfliktem,
- certyfikat Prince 2 Practitioner i/lub Foundation – mile widziany.
Oferujemy:
- home office,
- fundusz kulturalny,
- dofinansowanie wypoczynku,
- ubezpieczenie grupowe,
- system motywacyjny,
- kartę sportową,
- opiekę zdrowotną,
- elastyczny czas pracy,
- naukę języka angielskiego.
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy:
Praca Gdańsk
Praca Opiekun Klienta
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta Gdańsk
Praca Opiekun Klienta
Asseco Data Systems S.A.
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta pomorskie
Praca Gdynia
Praca Słupsk
Pozostałe oferty pracy w firmie Asseco Data Systems S.A.
Data dodania: 26-05-2023
Wyświetleń: 113
Wyświetleń: 113