Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik Helpdesku / Tester/ Testerka IT
Firma: GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY miejsce pracy: Gdańsk
Pracownik Helpdesku / Tester/ Testerka IT
Miejsce pracy: Gdańsk
R/40R23/AB
Gdański Uniwersytet Medyczny w związku z dynamicznym rozwojem obszaru IT poszukuje specjalistów, którzy chcą wziąć udział w cyfrowej transformacji dużej organizacji. Przez najbliższe lata mamy ambicję zmodernizować obszar zarządzania usługami IT, systemów informatycznych oraz infrastruktury na podstawie nowoczesnej strategii IT, we współpracy z innymi jednostkami uniwersytetu, przy wykorzystaniu wiedzy z zakresu zarządzania procesami, rozwoju systemów i metodyk zarządzania projektami. Dołącz do nas!
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY:
- Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności:
- analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie ich do innych działów wewnętrznych lub dostawców zewnętrznych,
- przygotowywanie instrukcji oraz szkoleń w zakresie systemów informatycznych Uniwersytetu,
- zarzadzanie uprawnieniami do systemów informatycznych, nadawanie dostępów zgodnie z procedurami, rozwiązywanie problemów z dostępem i uprawnieniami,
- bieżąca obsługa powierzonych systemów informatycznych,
- przygotowywanie scenariuszy testowych pod testy systemów IT oraz konfiguracji systemowych,
- przeprowadzanie testów systemów IT w ramach bieżącej współpracy z analitykami, użytkownikami oraz deweloperami.
- raportowanie w zakresie rozwiązanych incydentów oraz przeprowadzonych testów,
- budowanie bazy wiedzy,
- Prace konfiguracyjne w zakresie systemów Uniwersytetu (opcjonalnie)
- zdalna pomoc przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi ITSM,
- konfiguracja procesów w narzędziach low-code,
- definiowanie procesów obsługi za pomocą notacji BPMN.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- Wykształcenia wyższego,
- Doświadczenia w tworzeniu scenariuszy testowych i przeprowadzaniu testów w zakresie systemów informatycznych,
- Uczestnictwa w procesie wdrożeniowym systemów informatycznych,
- Umiejętności analitycznego myślenia, samodzielności, planowania i terminowej realizacji zadań,
- Umiejętności pracy w zespole, wysokiej komunikatywności i orientacji na proaktywne wsparcie użytkowników,
- Doświadczenia w wykorzystaniu narzędzi informatycznych do zarządzania zgłoszeniami (typu Bug Tracker),
- Ogólnej wiedzy w zakresie systemów zarządzania klasy ERP oraz systemów workflow i elektronicznego obiegu dokumentów,
- Podstawowej umiejętności porozumienia się w języku angielskim w zakresie przyjęcia i obsługi zgłoszenia,
Mile widziane:
- Doświadczenie analityczne w zakresie systemów informatycznych.
DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE:
- Doświadczenie w zakresie podstawowego serwisu sprzętu IT oraz oprogramowania systemowego (Microsoft),
- Umiejętność obsługi systemów typu ITSM w zakresie ITIL v4,
- Certyfikat ITIL na poziomie Foundation,
- Znajomość systemu TETA lub innego systemu klasy ERP,
- Znajomość systemu WEBCON lub innego systemu typu workflow i elektronicznego obiegu dokumentów.
OFERUJEMY:
- Pracę w oparciu o sprawdzone standardy:
- ITIL v4,
- ISO 27001,
- Szkolenia niezbędne na stanowisku pracy,
- Uczestnictwo w branżowych konferencjach,
- Indywidualnie określana ścieżka rozwoju pracownika wraz z pakietem szkoleń,
- Umowa o pracę,
- Benefity dla rodziców,
- Atrakcje kulturalne i sportowe,
- Wczasy pod gruszą.
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Praca Gdynia
Praca Pracownik Helpdesku / Tester/ Testerka IT
Praca Gdańsk
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia Gdańsk
Praca Słupsk
Pozostałe oferty pracy w firmie GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Data dodania: 23-05-2023
Wyświetleń: 137
Wyświetleń: 137