Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i zaopatrzenia
Firma: Gemini Polska Sp. z o.o. miejsce pracy: Gdańsk
Specjalista / Specjalistka ds. administracji i zaopatrzenia
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
- zamawianie materiałów oraz sprzętów niezbędnych do funkcjonowania apteki,
- zawieranie, negocjacja oraz kontrola realizacji umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych m.in. odzież robocza, prąd, internet, terminale płatnicze, ochrona, konwój gotówki,
- terminowe przygotowanie nowych aptek do otwarcia w zakresie niezbędnych materiałów, sprzętów oraz usług,
- pozyskiwanie nowych firm współpracujących oraz ofert w celu realizacji niestandardowych potrzeb apteki,
- weryfikacja oraz akceptacja faktur kosztowych w zakresie swoich kompetencji.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
- suże zaangażowanie i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów,
- komunikatywność, samodzielność i dokładność,
- odporność na stres,
- znajomość pakietu MS Office
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
- atrakcyjny program poleceń pracowniczych,
- dostęp do platformy językowej e-Tutor,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- obecność trenera wewnętrznego,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Praca Gdańsk
Gemini Polska Sp. z o.o.
Praca Specjalista ds. zamówień publicznych Gdańsk
Praca Słupsk
Praca Gdynia
Praca Specjalista / Specjalistka ds. administracji i zaopatrzenia
Pozostałe oferty pracy w firmie Gemini Polska Sp. z o.o.
Data dodania: 21-02-2023
Wyświetleń: 108
Wyświetleń: 108