Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego
Firma: CEVA Logistics Poland Sp. z o.o. miejsce pracy: Gdynia
W CEVA wierzymy, że logistyka to biznes, który tworzą ludzie, dlatego budujemy środowisko zaufania i współpracy zespołowej - zachęcamy do inicjatyw i umożliwiamy naszym talentom rozwój ich kariery. Dzięki naszym 78 000 pracowników, którzy zlokalizowani są w ponad 160 krajach, oferujemy naszym Klientom dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji oraz zarządzania transportem. Jako firma rozwijamy się w szybkim tempie - czy odważysz się rozwijać razem z nami?
Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego
Miejsce pracy: Gdynia
CO BĘDZIESZ ROBIĆ?
- Działanie jako pierwszy punkt kontaktowy dla przydzielonych klientów
- Proaktywne informowanie klienta o statusie przesyłki i bieżących kwestiach
- Obsługa próśb klientów dotyczących różnych tematów (w razie potrzeby kontakt z dodatkowymi interesariuszami)
- Wdrażanie nowych klientów, produktów, linii, usług w oparciu o produkt Ocean
- Wspólnie z Business Development współtworzenie i aktualizowanie dokumentacji SOP wymaganej do zabezpieczenia skutecznych usług operacyjnych
- Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień klientów w systemach CEVA
- Przekazywanie leadów do zespołu Business Development (nowe ścieżki / możliwości biznesowe itp.)
- Obsługa zapytań klientów, ofert i współpraca z zespołem Pricing i Business Development
- Kontakt z innymi stacjami i przekazywanie wymaganych instrukcji
- Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg klientów, rozwiązywanie skarg klientów lub przydzielanie zadań innym funkcjom
- Raportowanie do klienta zgodnie z jego wymaganiami
KOGO SZUKAMY?
- Minimum 2 lata doświadczenia w transporcie morskim
- Zdolność do koordynowania, planowania i monitorowania projektów morskich na szczeblu krajowym
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
- Silne doświadczenie w projektowaniu i realizacji procesów
- Proaktywność w zrozumieniu i spełnieniu potrzeb i oczekiwań klientów
CO OFERUJEMY?
- Ciekawą, samodzielną pracę w globalnej organizacji z wieloma możliwościami rozwoju,
- Przyjazną atmosferę pracy i konkurencyjny na rynku pakiet (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Praca Gdańsk
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta Gdynia
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Praca Gdynia
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta
Praca Specjalista ds. wsparcia klienta morskiego
Praca pomorskie
Praca Słupsk
Pozostałe oferty pracy w firmie CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
Data dodania: 17-11-2022
Wyświetleń: 163
Wyświetleń: 163