Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista / Specjalistka HelpDesk
Firma: Gemini Polska Sp. z o.o. miejsce pracy: Gdańsk
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku, co oznacza, że opiekę nad Pacjentem sprawujemy już od ponad 30 lat! W 2021 roku obsłużyliśmy Pacjentów 25 milionów razy, będąc dla nich w ponad 200 aptekach stacjonarnych, zlokalizowanych w całej Polsce oraz w Aptece Internetowej @gemini.pl.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, jako #LudzieGemini staramy się więc podwójnie, by być jak najbliżej pacjentów. Nasi najlepsi eksperci: Farmaceuci oraz zespół specjalistów z wielu dziedzin, łączą swoją wiedzę i doświadczenie, po to, żeby dostarczać usługi farmaceutyczne i realizować potrzeby Pacjentów na najwyższym poziomie.
Specjalista / Specjalistka HelpDesk
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje doświadczenia i umiejętności:
- Pasjonujesz się nowymi technologiami,
- znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze,
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku min. rok,
- masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami,
- aktywnie reagujesz na potrzeby biznesu,
- dobrze organizujesz swoją pracę i jesteś osobą rzetelną,
- znasz bardzo dobrze pakiet Microsoft Office,
- potrafisz myśleć analitycznie.
Twoje zadania:
- obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne),
- zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem,
- przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont dostępowych, przenoszenie danych)
- pomoc w zarządzaniu i administrowaniu sprzętem,
- testowanie wdrażanych rozwiązań oraz sprzętu,
- wspieranie zespołów w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
- udział w prowadzeniu projektów IT.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- fajną pracę w zespole pasjonatów IT,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, komputer osobisty, telefon
- udział w dużych projektach transformacji cyfrowej organizacji.
Praca Pracownik Help Desk
Gemini Polska Sp. z o.o.
Praca Słupsk
Praca Gdańsk
Praca Specjalista / Specjalistka HelpDesk
Praca Gdynia
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia Gdańsk
Pozostałe oferty pracy w firmie Gemini Polska Sp. z o.o.
Data dodania: 08-11-2022
Wyświetleń: 114
Wyświetleń: 114