Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Urząd Morski w Gdyni miejsce pracy: Gdynia
Urząd Morski w Gdyni
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Gdynia
Ogłoszenie o naborze Nr 109827
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
charakter stanowiska i sposób wykonywania na nim zadań (zgodnie z opisem stanowiska pracy)
- zagrożenie korupcją
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Czynniki fizyczne, biologiczne, inne czynniki, w tym niebezpieczne:
- uciążliwości związane z obsługą monitorów ekranowych pow. 4 godzin dzienn
Zakres zadań
- przygotowuje decyzje administracyjne w sprawie rejestracji statku - wpisu do rejestru statków morskich na podstawie pisemnego zgłoszenia właściciela statku lub urzędu jeśli właściciel nie dokona zgłoszenia albo odmowy zarejestrowania statku w celu wydania dokumentu rejestracyjnego statku niepodlegającego obowiązkowi wpisu do rejestru okrętowego lub polskiego rejestru statków
- prowadzi rejestr statków morskich znajdujących się eksploatacji i statków morskich w budowie niepodlegających obowiązkowi wpisu do rejestru okrętowego lub polskiego rejestru jachtów w celu dokonania rejestracji statku - wpisu statku do rejestru, wykreślenia statku z rejestru lub wpisu zmiany danych oraz wydania odpisu, dokonania wymiany i zmiany w dokumencie rejestracyjnym statku
- przygotowuje decyzje admistracyjne o zatwierdzeniu, zmianie bądź wykreśleniu przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni nazwy statku morskiego o polskiej przynależności w celu realizacji wniosku w sprawie dotyczącej nazwy statku nadanej przez właściciela statku
- ewidencjonuje zatwierdzone nazwy statków w indeksie nazw statków prowadzonym przez Dyrektora Urzędu Moskiego w Gdyni oraz zamieszcza na stronie internetowej Urzędu w celu realizacji obowiązku podlegania ewidencji zatwierdzonych przez dyrektorów wszystkich urzędów morskich nazw statków w indeksie nazw statków morkich
- poświadcza dzienniki oraz inne dokumenty zawierające dane dotyczące statku, prowadzone na statkach o polskiej przynależności poprzez zarejestrowanie i opatrzenie numerem, pieczęcią Urzędu Morskiego w Gdyni oraz podpisanie w celu realizacji wniosku o poświadczenie dziennika
- wystawia faktury i inne dokumenty księgowe o równoważnej wartości dowodowej w zakresie realizacji zadań inspektoratu w celu pobrania należnych opłat
- aktualizuje dane dotczące statków będących we właściwości Dyrektora Urzędu Morskiego w bazie staków o polskiej przynależności (e-inspekcje), w tym wprowadzanie skanów dokumentów statkowych
- prowadzi postępowania admistracyjne w celu wydania certyfikatu rozpoczęcia budowy statku, certyfikatu zakończenia budowy statku i certyfikatu przebudowy statku, zgodnie z ustawą o aktywizacji przemysłu okrętowego i przemysłów komplementarnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego krótkie przeszkolenie stanowiskowe do 6 miesięcy
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
- Znajomość przepisów prawa morskiego w zakresie wykonywanych zadań
- Znajomość przepisów postępowania administracyjnego w zakresie wykonywanych zadań
- Znajomość przepisów dotyczących rachunkowości w zakresie wykonywanych zadań
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność komunikacji
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- komunitywna znajomość języka angielskiego (B1 wg ESOKJ)
Praca pomorskie
Praca Gdynia
Praca Specjalista
Praca Gdańsk
Praca Słupsk
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Gdynia
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Morski w Gdyni
Data dodania: 04-11-2022
Wyświetleń: 90
Wyświetleń: 90