Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Sekretarz

Firma: Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku miejsce pracy: Gdańsk

Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
Komendant Morskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Gdańsk
Ogłoszenie o naborze Nr 107375

Warunki pracy

Praca administracyjno – biurowa, budynek IV piętrowy bez windy, nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo, praca przy monitorze komputera powyżej 4 godzin dziennie, oświetlenie dzienne i sztuczne. 

Zakres zadań

  • Obsługuje korespondencję przychodzącą, w tym drogą elektroniczną oraz przekazuje je do dekretacji Komendanta/Zastępy Komendanta Oddziału z wykorzystaniem systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji.
  • Prowadzi terminarz spotkań Komendanta/Zastępcy Komendanta Oddziału oraz bierze aktywny udział w ich organizacji, celem zapewnienia właściwego funkcjonowania Komendanta jako terenowego organu Straży Granicznej.
  • Przyjmuje interesantów z zewnątrz i wewnątrz Oddziału, zgodnie z terminarzem spotkań Komendanta/Zastępcy Komendanta Oddziału oraz dziennym harmonogramem przyjęć w celu zapewnienia sprawnej obsługi recepcyjnej jego urzędu.
  • Obsługuje połączenia telefoniczne a w tym przyjmuje i łączy rozmowy telefoniczne oraz udziela niezbędnych informacji na temat funkcjonowania i organizacji Komendy Oddziału.
  • Bierze udział w organizowaniu krajowych podróży służbowych Komendanta/Zastępcy Komendanta Oddziału w zakresie niezbędnym do wystawienia delegacji służbowej, w celu zapewnienia ich właściwego przebiegu.
  • Opracowuje dokumentację związaną z funkcjonowaniem sekretariatu, w tym projekty decyzji w sprawie zastępowania Komendanta/Zastępcy Komendanta Oddziału w czasie jego nieobecności
  • Rozlicza fundusz reprezentacyjnego Komendanta Oddziału oraz uzgadnia dokumenty księgowe z komórkami Pionu Głównego Księgowego, w celu zapewnienia prawidłowego gospodarowania środkami finansowymi na wydatki reprezentacyjne Komendanta i jego zastępców.
  • Przyjmuje w czasie nieobecności Komendanta/Zastępcy Komendanta Oddziału informacje, a w przypadku spraw pilnych niezwłocznie przekazanie ich właściwemu Zastępcy w celu zapewnienia optymalnej organizacji procesu decyzyjnego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej,
  • znajomość MS Office, umiejętność redagowania pism,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej (z dnia 21.11.2008 r.),
  • znajomość zasad savoir vivre, komunikatywność, wysoka kultura osobista, asertywność
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze uzyskania dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • ukończony kurs przygotowujący do pracy sekretarki/asystentki
  • znajomość języka angielskiego


Pozostałe oferty pracy w firmie Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 03-10-2022
Wyświetleń: 139