Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Samodzielny Referent / Specjalista ds. Współpracy z Zagranicą

Firma: Uniwersytet Morski w Gdyni miejsce pracy: Gdynia

Uniwersytet Morski w Gdyni poszukuje

Kandydata/Kandydatkę na stanowisko:

Samodzielny Referent / Specjalista ds. Współpracy z Zagranicą
Miejsce pracy: Gdynia
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze współpracą międzynarodową,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobra obsługa komputera (pakiet MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego),
  • Umiejętność samodzielnego tworzenia tekstów, w tym sporządzania planów i raportów,
  • Zaangażowanie w działania i umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania, rzetelność, sumienność i skrupulatność.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w tematyce z zakresu organizacji i obsługi zagranicznych wyjazdów służbowych oraz rozliczania delegacji zagranicznych,
  • Znajomość zagadnień związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców w Polsce,
  • Umiejętność przygotowywania projektów umów o współpracy międzynarodowej,
  • Umiejętność poruszania się w środowisku projektów naukowo-badawczych, innowacyjnych i rozwojowych finansowanych ze środków zewnętrznych (zasady realizacji i rozliczania projektów),
  • Doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich i międzynarodowych,
  • Znajomość innego języka obcego,
  • Doświadczenie w pracy w uczelni.

Przewidywana data zatrudnienia:  sierpień 2022

Wymiar czasu pracy: pełen etat

Komórka organizacyjna: Dział Współpracy i Rozwoju



Pozostałe oferty pracy w firmie Uniwersytet Morski w Gdyni
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 18-07-2022
Wyświetleń: 128