kandydatów
Specjalista ds. marketingu cyfrowego (digital talent marketing specialist)
Firma: Gdański Urząd Pracy miejsce pracy: Gdańsk
Kampanie w mediach społecznościowych - tworzenie, konfiguracja, realizacja, monitoring i ewaluacja kampanii. Tworzenie treści - wyszukiwanie historii i tematów dotyczących firmy Intel, które można udostępniać w mediach społecznościowych, tworzenie blogów i edycja istniejących treści oraz dostosowywanie ich do lokalnych potrzeb. Współpraca z wewnętrznymi interesariuszami, takimi jak dział komunikacji marketingowej działu kadr, w zakresie planowania i realizacji kampanii. Współpraca z agencjami w zakresie realizacji kampanii cyfrowych (SEM, Banery i inne). W tym: targetowanie, tworzenie, konfiguracja, realizacja, monitoring i ewaluacja. Śledzenie KPI kampanii, benchmarking, raportowanie i dzielenie się najlepszymi praktykami z obszaru mediów społecznościowych i marketingu cyfrowego z szerszym zespołem.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
minimum 3 lata doświadczenia w mediach społecznościowych i marketingu cyfrowym. Doświadczenie w tworzeniu treści w mediach społecznościowych, płatnym wyszukiwaniu, e-mail marketingu, mediach społecznościowych i innych kampaniach internetowych, od planowania i zlecania po raportowanie. Doskonała znajomość języka angielskiego (najlepiej na poziomie rodzimym), proaktywne nastawienie. Doskonałe umiejętności zarządzania projektami i zarządzania czasem. Pasja do marketingu społecznościowego i cyfrowego - głębokie zrozumienie ekosystemu, najnowszych osiągnięć i najlepszych praktyk.
Miejsce pracy:
Gdańsk
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 010 PLN
Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy
Pozostałe oferty pracy w firmie Gdański Urząd Pracy
Wyświetleń: 142