kandydatów
Digital marketing specialist with czech for social media project (m/f/d)
Firma: Gdański Urząd Pracy miejsce pracy: Gdańsk
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: czeski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
od 1 do 3 lat doświadczenia w marketingu cyfrowym lub organizacji sprzedaży online. Znajomość języka czeskiego na poziomie biegłym z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi. Język angielski na poziomie minimum B2. Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty głosowej i elektronicznej. Proaktywne podejście do identyfikowania problemów i możliwości, jak również do komunikacji z klientami. Wysoka motywacja i zorientowanie na cel. Umiejętność kreatywnego podejmowania decyzji i udowodniona zdolność do samodzielnej pracy. Silna dbałość o szczegóły. Zdolność do wielozadaniowości i pracy pod presją czasu. Komfort i swoboda w kontakcie z klientami przez telefon, czat lub e-mail.
Gdańsk
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy
Pozostałe oferty pracy w firmie Gdański Urząd Pracy
Wyświetleń: 168