Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. Projektów Marketingowych
Firma: TREFL miejsce pracy: Gdynia
Specjalista ds. Projektów Marketingowych
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
Twój zakres obowiązków
- koordynowanie działań związanych z organizacją: targów branżowych w kraju i za granicą, eventów brandowych oraz eventów CSR Grupy Trefl
- tworzenie stoisk targowych przy współpracy z grafikiem oraz wykonawcą
- przygotowywanie umów z organizatorami i podwykonawcami przy wsparciu obszaru prawnego
- bieżący kontakt z organizatorami wydarzeń oraz współpraca z agencjami turystycznymi w zakresie rezerwacji lotów i hoteli dla uczestników targów
- współpraca z innymi działami, zewnętrznymi agencjami oraz drukarniami w zakresie organizacji produktów, brandingu i materiałów promocyjnych
- przygotowywanie raportów z wydarzeń
- śledzenie trendów oraz działań konkurencji
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy przy organizacji wydarzeń i projektów marketingowych
- wiedza z obszaru marketingu, reklamy i nowych mediów
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania wieloma zadaniami realizowanymi równolegle
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz zmysł estetyczny
- dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Word)
- prawo jazdy kategorii B
- gotowość do podróży służbowych w Polsce i za granicą
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracy przy międzynarodowych targach branżowych
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego
To oferujemy
- pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
- wsparcie we wdrożeniu
- szansę na zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności
- kreatywne środowisko pracy oraz udział w ciekawych projektach marketingowych
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
- możliwość łączenia pracy w biurze z pracą zdalną
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
- koordynowanie działań związanych z organizacją: targów branżowych w kraju i za granicą, eventów brandowych oraz eventów CSR Grupy Trefl
- tworzenie stoisk targowych przy współpracy z grafikiem oraz wykonawcą
- przygotowywanie umów z organizatorami i podwykonawcami przy wsparciu obszaru prawnego
- bieżący kontakt z organizatorami wydarzeń oraz współpraca z agencjami turystycznymi w zakresie rezerwacji lotów i hoteli dla uczestników targów
- współpraca z innymi działami, zewnętrznymi agencjami oraz drukarniami w zakresie organizacji produktów, brandingu i materiałów promocyjnych
- przygotowywanie raportów z wydarzeń
- śledzenie trendów oraz działań konkurencji
To oferujemy:
- doświadczenie w pracy przy organizacji wydarzeń i projektów marketingowych
- wiedza z obszaru marketingu, reklamy i nowych mediów
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
- bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania wieloma zadaniami realizowanymi równolegle
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz zmysł estetyczny
- dobra znajomość pakietu MS Office (Power Point, Excel, Word)
- prawo jazdy kategorii B
- gotowość do podróży służbowych w Polsce i za granicą
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracy przy międzynarodowych targach branżowych
- komunikatywna znajomość języka niemieckiego
Co oferujemy?
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
- pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
- wsparcie we wdrożeniu
- szansę na zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności
- kreatywne środowisko pracy oraz udział w ciekawych projektach marketingowych
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
- możliwość łączenia pracy w biurze z pracą zdalną
Pozostałe oferty pracy w firmie TREFL
Data dodania: 22-09-2021
Wyświetleń: 268
Wyświetleń: 268