Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Asystent ds. Wsparcia Sprzedaży E-Commerce

Firma: TREFL miejsce pracy: Gdynia

Asystent ds. Wsparcia Sprzedaży E-Commerce
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
  • wsparcie zespołu w codziennych zadaniach:
  • współpraca z agencjami e-commerce i działami kreatywnymi firmy w zakresie opracowania contentu
  • koordynacja prac przy tworzeniu i wdrożeniu kart produktowych na platformy sprzedażowe (Amazon i inne sklepy internetowe naszych partnerów)
  • monitoring kluczowych parametrów sprzedażowych
  • analiza aktywności konkurencji
  • pierwsze doświadczenie w obszarze e-commerce
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
  • zdolności analityczne, dobra znajomość MS Excel
  • umiejętność priorytetyzacji zadań i właściwe planowanie ich w czasie
  • dokładność oraz skrupulatność w realizacji zadań
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i nastawienie na współpracę

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w obsłudze platform Amazon, Allegro, eBay lub sklepu internetowego
  • lekkie pióro
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • wsparcie we wdrożeniu
  • szansę na zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
  • wsparcie zespołu w codziennych zadaniach:
  • współpraca z agencjami e-commerce i działami kreatywnymi firmy w zakresie opracowania contentu
  • koordynacja prac przy tworzeniu i wdrożeniu kart produktowych na platformy sprzedażowe (Amazon i inne sklepy internetowe naszych partnerów)
  • monitoring kluczowych parametrów sprzedażowych
  • analiza aktywności konkurencji
To oferujemy:
  • pierwsze doświadczenie w obszarze e-commerce
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym
  • zdolności analityczne, dobra znajomość MS Excel
  • umiejętność priorytetyzacji zadań i właściwe planowanie ich w czasie
  • dokładność oraz skrupulatność w realizacji zadań
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i nastawienie na współpracę

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie w obsłudze platform Amazon, Allegro, eBay lub sklepu internetowego
  • lekkie pióro
Co oferujemy?
  • lider w branży zabawek
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • darmowa kawa
  • kreatywne środowisko
  • spójności zadań z zainteresowaniami
  • niezbędne narzędzia
  • inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
  • pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
  • wsparcie we wdrożeniu
  • szansę na zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności
  • elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00


Pozostałe oferty pracy w firmie TREFL
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-09-2021
Wyświetleń: 266