kandydatów
Digital marketing specialist z językiem rosyjskim do projektu social media (m/f/d)
Firma: Gdański Urząd Pracy miejsce pracy: Gdańsk
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
Dyplom licencjata. Od 1 do 3 lat doświadczenia w marketingu cyfrowym lub organizacji sprzedaży online. Znajomość języka rosyjskiego na poziomie biegłym z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi. Język angielski na poziomie minimum B2. Znajomość pakietu MS Office oraz obsługi poczty głosowej i elektronicznej. Doskonałe umiejętności komunikacyjne: werbalne, pisemne, umiejętność słuchania. Samodzielność, umiejętność dotrzymywania terminów oraz umiejętność pracy w konkurencyjnym środowisku sprzedaży wewnętrznej. Proaktywny sposób myślenia w odniesieniu do identyfikacji problemów i możliwości, jak również komunikacji z klientami. Wysoka motywacja i zorientowanie na cel. Umiejętność kreatywnego podejmowania decyzji i udowodniona zdolność do samodzielnej pracy. Silna dbałość o szczegóły. Zdolność do wielozadaniowości i pracy pod presją czasu.
Gdańsk
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 800 PLN
Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy
Pozostałe oferty pracy w firmie Gdański Urząd Pracy
Wyświetleń: 106